REGULAMENT
Stimati oaspeti,
Dorim sa va oferim o experienta placuta si primitoare la Bliss Inn si de aceea am stabilit o serie de principii si reguli de care va rugam, in mod respectuos, sa tineti cont atat in timpul, cat si dupa ce s-a incheiat sejurul dumneavoastra.
Regulamentul se aplica tuturor oaspetilor, care il accepta prin insusi faptul cazarii lor si trebuie sa i se conformeze fara limite sau rezerve.
Politica de rezervare si anulare
Rezervare
Rezervarea se face direct pe site-ul blissinn.ro, la adresa de e-mail contact@blissinn.com, telefonic la numarul +40 749988808 sau prin site-urile partenere.
Rezervarile negarantate vor fi retinute pana la ora 17:00 (ora locala) din ziua sosirii si eliberate in mod automat dupa aceasta ora, cu exceptia cazului in care rezervarea este garantata cu un card valabil la data rezervarii sau o plata anticipata. In caz de neprezentare, hotelul isi rezerva dreptul de a retine suma aferenta primei nopti si de a elibera camera pentru perioada rezervata.
Rezervare de grup (minimum 5 camere)
Pentru rezervarea de grup se plateste un avans de 30%, nerambursabil in momentul rezervarii sau in maxim 2 zile de la solicitare. 70% din valoare rezervarii se va achita cu maxim 2 saptamani inaintea cazarii.
Anulari
Pentru rezervările garantate sau plătite în avans:
Dacă în confirmarea scrisă primită de la hotel nu sunt alte condiții specificate, atunci, termenul de anulare al unei rezervări, fără a se percepe penalități este cu 30 zile înainte de sosire.
Pentru rezervarile individuale se retine suma aferenta primei nopti de cazare si se restituie 50% din suma zilelor anulate, în termen de 30 de zile de la cererea de anulare.
În cazul anulării și rambursării plății, vom percepe o taxă de manipulare de 25 lei, plus comisioanele bancare.
Pentru anulările făcute într-un interval mai mic de șapte zile înainte de sosire sau în caz de neprezentare, după orele 17:00 din ziua de sosire, se percepe întreaga contravaloare a rezervării, sumă care se reține din avansul plătit.
Pentru rezervarile de grup garantate sau platite in avans:
Termenul de anulare sau modificare, fără a se percepe penalități este de 14 de zile.
Avansul de 30% este nerambursabil.
Pentru anularea rezervarii de grup cu mai putin de 30 de zile inaintea cazarii, avansul este nerambursabil si se percepe costul primei nopti de cazare si se restituie 50% din suma zilelor anulate în termen de 30 de zile de la cererea de anulare. În cazul anulării și rambursării plății vom percepe o taxă de manipulare de 25 lei, plus comisioanele bancare.
În caz de neprezentare hotelul își rezervă dreptul de a elibera camera/camerele pentru restul sejurului.
Sosirea si plecarea
Primirea camerei (check-in) se poate face incepand cu ora 14:00, prezentand actul de identitate pentru inregistrarea in sistemul de rezervari, pentru a se elibera cheia aferenta camerei rezervate.
In cazul in care in prima zi de sejur camera se doreste cazarea inainte de ora 14:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii si se va aplica o taxa suplimentara pentru intervalul 09:00 – 14:00 si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru cazarea mai devreme de ora 9:00.
Eliberarea camerei (check-out) se va face inainte de ora pana la ora 11.00.
In cazul in care in prima de zi de sejur se doreste camera inainte de ora 14:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii si se va aplica o taxa suplimentara.
In cazul in care in ultima zi de sejur camera se doreste eliberarea dupa ora 11:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii si se va aplica o taxa suplimentara pentru intervalul 11:00 – 16:00 si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru depasirea orei 16:00.
O sedere mai mica de 24 de ore este tarifata la pretul unei zile intregi.
Cazarea oapetilor
- Check in : după ora 14:00
- Check out : până la ora 11:00
Cazarea (check-in) dupa ora 14:00 și plecarea (check out) inainte ora 11:00 vor fi onorate de Bliss Inn în funcție de disponibilitatea acestuia la momentul respectiv.
Cazarea se va face în baza prezentării unui act de identitate, a semnarii fișei de cazare si a acordului privind protectia datelor personale.
Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta o anumită cameră, un anumit etaj, camere alăturate etc. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor pe care încercam să le satisfacem în limita disponibilităților, fiind exclusă garantarea.
Oaspetii au luat la cunostinta urmatoarele reguli si se obliga sa le respecte:
- sa nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotare,in caz contrar acestia datoreaza suma egala cu valoarea achizitionarii/amenajarii obiectului deteriorat si manopera aferenta;
- sa nu preia la plecare bunuri din dotarea Bliss Inn
- sa pastreze linistea astfel incat sa nu deranjeze alti oaspeti;
- sa nu foloseasca prosoapele sau lenjeria pentru: sters parul proaspat vopsit, pentru demachiat, curatat incaltamintea, geamantanele, pardoseala etc.
Prosoapele se vor folosi NUMAI pentru uz corporal, si numai dupa dus/spalat. Daca vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzatoare a turistului, acestea se vor imputa ca dauna si se vor achita de catre turistul raspunzator, in caz contrar, ne asumam dreptul de a anula rezervarea camerei turistului si de a face evacuarea acestuia fara restituirea contravalorii serviciilor achitate.
- sa nu intre fara permisiune, in alte camere sau in spatiile destinate doar personalului.
- sa anunte persoanele care vin in vizita nefiind cazate la Bliss Inn; intrarea acestora in hotel se va face doar in urma legitimarii si inregistrarii la receptie.
- sa nu lase copiii nesupravegheati in niciunul dintre spatiile unitatii de cazare Bliss Inn;
- orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor in incinta unitatii de cazare Bliss Inn, nu este responsabilitatea noastra, ci a persoanelor care insotesc copiii si sunt insarcinate de supravegherea acestora;
- sa anunte cat de repede posibil orice defectiune a aparatelor, instalatiilor sau alte neconformitati tehnice/mobilier din dotarea hotelului;
- orice accident produs ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilitatilor hotelului fara respectarea normelor de securitate corespunzatoare a acestora, nu este responsabilitatea noastra.
- camerele sunt intretinute zilnic de catre personalul de ingrijire, pentru mentinerea ordinii, sortarea deseurilor, aerisirea camerelor si curatarea bailor, fara a deranja turistul, atunci cand acesta nu se afla in camera de cazare. Refuzul neintemeiat privind accesul personalului de ingirjire a cladirii poate fi motiv pentru expulzarea turistului din unitate;
- sunt interzise: prepararea alimentelor si consumul acestora in camera; accesul in spatiile semnalizate ca INTERZIS, folosirea utilajelor/echipamentelor/dotarilor care nu sunt la dispozitia oaspetilor, accesul cu consumatori electrici: cuptor cu microunde, resouri, radiatoare etc.
- dupa folosire si inainte de a iesi din camera, scoateti incarcatoarele, aparatelor electrice/electronice (laptop, telefon mobil, camera foto etc.) din prize.
- se interzice cu desavarsire introducerea in unitatea de cazare Bliss Inn armament, arme albe sau substante lacrimogene. Conform legislatiei romane, consumul sau comercializarea de substante halucinogene sau psihotrope este interzis si se pedepseste;
- nu aruncati in toaleta obiecte care ar putea conduce la avarierea statiei de colectare a rezidurilor;
- nu este permis nudismul sau orice formade exhibitionismin incinta.
- gunoiul si resturile menajere se vor depozita in cosurile de gunoi amplasate pe raza Bliss Inn;
- va rugam sa contactati de urgenta receptia imediat ce ati pierdut cheia de acces in camera. Pentru a se elibera duplicatul este necesar a identificarea dvs. cu un document de identitate;
- remiterea unui nou card de acces/cheie in cazul pierderii sau distrugerii se taxeaza cu suma de 50 lei
- cazarea copiilor cu varste cuprinse intre 0-12 ani se va face gratuit, daca acestia folosesc acelasi pat cu parintii;
- nu este permis a se aduce in complex obiecte/bunuri care emit un miros persistent si deranjant;
- parintii, tutorii sau insotitorii sunt responsabili pentru actiunile minorilor si se oblige sa aiba grija de ei, respectiv sa se comporte civilizat si nu deranjeaza alti oaspeti.
- nu este permis alergatul sau practicarea oricarui sport in lobby sau in holurile unitatii de cazare
- sunt interzise petrecerile, onomasticele si muzica tare in camerele de cazare
Tarife
Tarifele sunt prezentate pe site si afisate in incinta unitatii de cazare. Pentru confirmarea tarifului vă rugăm să transmiteți e-mail la adresa contact@blissinn.ro
Tarifele includ TVA.
Tarifele diferă în funcţie de perioadă și de tipul de cazare pentru care optaţi. Conducerea Bliss Inn poate modifica perioadele ofertelor speciale fără a se face notificări în prealabil.
Modalitati de plata
Bliss Inn acceptă plata numerar (Lei), cărți de credit (Visa, Mastercard, Maestro), transfer bancar (plata se face înaintea cazării), vouchere de vacanta Edenred, Pluxee si UP Romania.
Spatiu de parcare si autoturismele
Este posibilă parcarea la proprietate, în limita locurilor disponibile. Parcarea se face pe propria răspundere. Parcarea este permanent monitorizata video. Pentru parcare nu se face rezervare. Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre.
Siguranta obiectelor personale
Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta proprietății.
Animale de companie
Animalele de companie sunt acceptate. Se aplica costuri suplimentare conform grilei.
Confidentialitatea informatiilor
Nu vom folosi niciodata numele sau alte informatii despre dumneavoastra fara sa obtinem in prealabil acordul pentru acest lucru. Veti avea posibilitatea sa necomunicati daca doriti sa primiti aceste informatii in viitor.
Pelucrarea datelor cu caracter personal
Compania noastra respecta prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 (GDPR) avand instituite proceduri specifice. Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal o puteti gasi aici .
Politica de protectie a mediului
Protectia mediului reprezinta pentru noi o permanenta preocupare, de aceea promovam o atitudine responsabila in acest sens. Folosirea chibzuita a prosoapelor, lenjeriei si a apei poate fi socotita o economisire ceea ce presupune o conservare mai buna a mediului inconjurator. Prosoapele se schimba la 3 (trei ) zile iar lenjeria la 4 (patru) zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru prelungirea timpului la cel standard de 3 zile a prosoapelor, folositi caloriferul port prosop.
Deseurile se colecteaza selectiv, motiv pentru care va rugam sa respectati indrumarile in acest sens. Pentru prepararea apei calde folosim energia solara, contribuind astfel la protejarea mediului inconjurator. Consideram ca prin acest mod, ne exprimam sprijinul nostru pentru dezvoltarea durabila a orasului.
Dispute si reclamatii
Ne rezervam dreptul de a debita cardul oaspetilor nostri, independent de dorinta lor, in cel putin urmatoarele cazuri:
- au parasit incinta , fara sa plateasca pentru serviciile hotel Bliss Inn de care au beneficiat;
- au produs degradari sau distrugeri;
- au plecat cu obiecte care nu le apartin si a caror contravaloare nu au platit-o la receptie;
- nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
Bliss Inn se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la oaspeti in legatura cu seviciile prestate la locul situarii structurii unitatii de cazare in timp efficient, din momentul formularii acesteia. Orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii acestor termeni si conditii, vom incerca sa o rezolvam pe cale amiabila. In cazul in care nu este posibil aceasta va intra sub jurisdictia instantelor judecatoresti din Municipiul Bucuresti.
Selectarea oaspetilor
Ne rezervam dreptul de a selecta clientela.
Oaspetii vor trebui sa respecte atat linistea in camere cat si in terasa, dar si normele de convietuire sociala si cele morale.
De asemenea, oaspetele trebuie sa aiba grija de bunurile proprietatea Bliss Inn lasate in folosinta sa pe perioada cazarii. Orice incalcare a uzantelor sau a normelor morale si de convietuire sociala da dreptul sa intrerupa imediat contractul/cazarea, fara niciun preaviz.
Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea si accesul in unitatea de cazare a oaspetilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii Bliss Inn sau deranjeaza alti oaspeti. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradari ale bunurilor materiale apartinand Bliss Inn fi suportate de catre cei vinovati de producerea acestora.Ne rezervam dreptul de a evacua din camerele de cazare sau terasa oaspetii cu atitudine necorespunzatoare.
Nu agream: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestari fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hartuirea fizica, sexuala sau orice abuz fizic sau psihic asupra unei persoane, a oaspetilor sau a oricarei persoane din incinta Bliss Inn.
Conducerea Bliss Inn poate inceta furnizarea serviciilor catre acei oaspeti care nu respecta Regulamentul.
Rezervarii online pentru ziua in curs sa pot face pana in ora 22:00.
In intervalul 22:00-24:00, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon +40 749 988 808.
Comportament
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii Bliss Inn sau deranjează alți clienți.
De asemenea este interzis excesul de băuturi, sonorizările de volum ridicat atât în interior cât și în exterior, sau la ore care deranjează pe ceilalti turiști cazați.
Este interzisă aruncarea gunoaielor de orice fel, inclusiv mucuri de țigări, în alt loc decât coșuri de gunoi sau scrumiere. De asemenea, este interzis aprinsul focurilor de orice natură.
Fumatul
Nu este permis fumatul în camere.
Modificari ale politicii cazarilor
Consideram ca orice oaspete in momentul accesarii serviciului oferit de Bliss Inn are obligatia reala de a se informa si in consecinta ca a luat cunostinta de termenii si conditiile mai sus mentionate si le-a acceptat tacit.
Politica poate fi modificată fără a se face notificări în prealabil.
Pentru ofertele speciale, termenii și condițiile pot fi modificate după caz. Termenii prezentați în oferte anulează după caz, termenii și condițiile mai sus menționați.
În cazul nerespectării uneia sau mai multor restricții din acest regulament, Bliss Inn își rezervă dreptul de a acționa conform legii pentru încălcarea proprietății private sau a regulilor interne ale acestuia.